Strangers are just friends waiting to happen!

Jobb, stress, plugg och packa! Ja så ser mitt liv ut för tillfället, mycket skall göras dessa sista 10 dagar i detta land. Imorgon är det också dags för dop med Aila som skall bli trevligt, får se hur ett katolskt dop går till. Ska ner på stan senare och hitta en fin doppresent också. Mellan allt ska jag också hinna med att njuta av sommar och sol, vilket lyser stark nere på udden just nu. När jag var ute en svänga igår runt 19.00 på kvällen så hade vi 29 grader. Jag klagar verkligen inte, det enda är att det kom så sent iår så jag hinner inte riktigt njuta av det som jag skulle vilja :) Men men har ju hört att det skall bli kanonsommar i Sverige iår plus att jag har Malta att se fram emot. Mmmmhmm det skall nog gå bra det här!
-
-
What does it even matter anymore?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0