Three left...

Då var jag hemkommen från Barcelona och en underbar mini-semester, som gått att läsa var vädret inte det bästa men hey vad gjorde det, det finns alltid butiker! Barcelona var en underbar stad och det var grymt kul att ha sett den och fått strosa runt lite där men inte en stad jag skulle vilja flytta till...eller kanske under någon sommar men inte som här. Jag hade till och med lite hemlängtan, till Valladolid, under min semester (bilder kommer då jag hittar min bortsprungna sladd till kameran) Så vem vet vad framtiden innebär?! Nu är planen iaf:
* Åka hem den 31 maj 
* Åka till Tyskland den 1 eller 2 juni beroende på hur resesällskapet får ledigt från jobb för 4-dagars festival
* Åka och hälsa på hos mormor till Finland under någon vecka
* Kanske åka till Belgien för att hälsa på spanska och belgiska kompisar, någon som vill med?
* Åka till Malta för att jobba 
- Sen...sen vet jag inte vart världen tar mig! Jag har sökt jobb under både stock och sten så vi får se vart det tar mig! 
Däremellan skall jag ju även hinna att njuta av alla mina underbara kompisar i Sverige också, kanske en kryssning med Viking Line eller varför inte en resa till andra sidan pölen! Som sagt livet är en öppen bok och mina planer är långt ifrån spikade eller bestämda! 
-
What to do, what to do!



Kommentarer
Postat av: Ida

Jag ser fram emot att få se dig igen =) Sen får du flytta var du vill bara du är lycklig och glad! Mig blir du inte av med så lätt sörru!

2010-05-10 @ 15:11:52
URL: http://miraku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0