Tonight is the night

Okej idag är en svår dag! FC Barcelona skall möta Valladolid på hemmaplan. Förutsättning FC Barcelona vinner; Barcelona vinner ligan och Valladolid åker ur Primera, hur Real Madrid spelar kvittar då Barcelona har 1p upp på dem. Scenario, som för övrigt är fruktansvärt troligt, Valladolid vinner, Real vinner- Barcelona kommer två i Primera och får inte lyfta pokalen. Fall tre, vilket är det bästa enligt mig, Valladolid vinner, Real förlorar och kvar står Barcelona som vinnare och Valladolid får ytterligare ett år i Primera! Ja vi får se hur det går...jag vågar nog inte ha på mig min Barcatröja iaf ;) 
-
Ja förra veckan var verkligen spännande för min del. Tisdagen var jag uppe på Camp Nou och såg FC Barcelona spela ut Teneriffe med klara 4-1. Som tur var hade Becca och jag platser under ett tak för regna från skyn gjorde det verkligen. Lördagen var det sedan dags för min andra La Liga match på fem dagar, jag lyckades få gratis biljetter till en mycket viktig match mellan Real Valladolid- Racing Santander. Oh OJ vilken match det var, två utvisningar, fulspel, straff och en inkompetent domare men kul var det och resultatet var 2-1 till Valladolid eller Pucela som de kallas här... 
vs
Vem tror ni på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0