Only in Spain!

Jisses! Nu var det ett tag sen jag skrev. Vad har hänt? Frågan är väl snarare vad har inte hänt, ha! Ja förra helgen drogs det ut på bowling på fredagen som var mycket trevlig och resulterade i en vinst och en förlust för Fröken Karlsson, tre timmar senare drogs det ner på stan för att fira med Sophitos och mumma. Hemkomst kl 07.04. Dagen efter var det konsert med The Baseballs, vilket fantastiskt band. Konserten var i en teater men efter 2 låter tyckte bandet att det var dags för ALLA att ställa sig upp och dansa. Sagt och gjort, 2h senare släpps vi ut ganska höga på adrenalin och natten är vårt ostron. Hemkomst 08.56. Söndagen blev vild och galen, med bråk, passion, kärlek och sockerdricka. Hemkomst 04.13.
-
Denna helg var även den i ett festens tecken till en start då jag var hemma lördagen men ute fredagen. Då jag redan på fredagen kände av min sjukdom bestämde jag mig för att gå hem tidigt denna kväll. Sms lyder: "I'm sorry if I was a bit of a snore tonight but really needed my sleep and to cure my voice. Hope you had a blast tho!" Skickat till James kl 05.54...This is Spain!

Kommentarer
Postat av: Becca

hahahaha!! tidigt?! ojoj!! Saknar dig massor =) pöss pöss

2010-11-09 @ 18:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0