What's another year...

Så har det varit födelsedag härnere i Spanien :) Mycket skoj och trevligt men en massa vänner och en liten, läs brak, fest. Det lilla sällskapet på 15 personer kändes som en ganska stillsam och gemytlig tillställning men det var innan svenskan tog tag i rodret. Det finns inget som livar upp en fest som en glad snart-är-jag-ett-år-äldre svenska. Nej vars skämt och sido men det blev ett par välkända lekar från diverse år på universitet. Jag gillar't! Allt som allt är jag fantastiskt nöjd och helt överväldigad av alla fina presenter och upplevelser jag fick av mina vänner. Var även kul att jag faktiskt fick två sms från Sverige till min spanska telefon, tack Becca och Andreas. Skojsig överraskning!
-
Annars bjuder inte livet på så mycket nytt. Jag jobbar, umgås och lever. Det är en uppkommande långhelg som stundar i dagarna så vi får se vart det kan bära av för en annan, Belgien, söder, Gran Canaria. Ja valen är många :) Hur står livet till i Sverige?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag smsade till ditt svenska nr. Ge mig genast ditt spanska!

2010-11-17 @ 21:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0