Måndag hela veckan lång...

Så var det dags för en ny vecka! Japp skall bli skoj med att jobba igen och komma tillbaka till knoddsen med mocos and caca! Yieppieee!! Nej jag trivs väldigt bra på mitt jobb även om jag inte från början tog denna inriktning :)
-
Helgen har varit lugn, en ganska vild fredag ledde till en lugn och sansad lördag! Men nu är jag utvilad och redo att ta an världen igen! Nästa/denna vecka kommer innefatta mycket skoj, långhelg vilket alltid är uppskattat, konsert på lördag med inga mindre än The Baseballs och Halloweenfest på sön hemma hos oss. Mellan det skall det hinnas med jobb och diverse och jag är pumpad! Tänka sig att jobba faktiskt kunde vara så här kul, även om jag saknar friheten som student då och då :) 
-
Hej, går du hit ofta?

Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt att du trivs gummnan! Själv är jag hemma och ä sjuk idag.. En av nackdelarna med vårt jobb =(



Åhh.. The baseballs.. Mmmm.. Yummie!

2010-10-25 @ 12:28:23
URL: http://miraku.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0