Okej då var det dags igen...

Hej hej hallå bloggvärlden! I'm back :)
Så måndag nya liv startas över hela världen och så även härnere i Spanien. Jag har ett par små projekt på gång som jag kommer delge mig av så fort jag för ett go på dem. Spännande är det iaf. Som sagt jag är tillbaka nere i Spanien, sista dagarna nu innan jag börjar jobba på torsdag! Puh ytterligare ett år med ungarna på förskolan, blöjbyten och snoriga näsor hurra!
-
Så vad har hänt sen sist alltså april. Inte mycket, jag har njutit av livet varit ute för mycket, sovit för lite och jobbat en del. April gick i resans tecken, maj bara försvann, juni kom familjen och jag flytta och juli var Adde och Lisa här, det var bröllop och möhippa, aug var jag hemma i Sverige och sep börjar jobbet igen. Snipp snapp snut där var sammanfattningen slut.
-
Nu dags för nya äventyr, låt oss se vart 2011/2012 tar oss :)
Vi kör såå det ryker...

Kommentarer
Postat av: Ingela

Najs tatoo! Men lilla gumman, hur smal har du blivit?! Njuta av värmen, här är det minsann ingen att tala om. Ledsen att det inte blev ngn bjudning, hade svårt att få till det sen. Ha det jättebra, kram!

2011-08-29 @ 21:19:51
Postat av: Ingela

2011-08-29 @ 21:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0