How you doin?

Då var det December och i december så kommer tomten! Nu är det inte långt kvar till att åka hem, 23 dagar för att vara exakt eller ja 22 dagar. Den 23 december står jag i farstun i Sverige för att njuta av julen och allt som hör därtill. Jag hoppas på en vit jul och en massa glögg, bastu och äta gott! Sen någonstans familj och vänner såklart. Men innan dess ska jag jobba som ett litet bi här hemma i Spanien. I helgen blir det mys i bästa vänners sällskap, det skall bastas, shoppas och lagas mat. Ja sämre kan det vara :) Nästa helg är det El Clásico och sista helgen i Valladolid. Samt en skolmiddag med alla elever, eller ja alla som vill komma! Helgen efter det skall vi på skolutflyckt till norra Palencia och njuta av en helg med engelska och bus. Jaja det är hårt att arbeta ibland! Nävars jag ser fram emot det och det skall bli kul men som sagt mycket skall hinnas med innan året avslutas här i Valladolid!
Nästan, nästan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0