Julen är här...

Ok. En vecka kvar. Prick! Sen kommer jag att komma hem hem hem och njuta av allt som hör julen till. Jag hoppas snö, jag hoppas klappar och en massa massa god mat. Men det är ju som de säger, be careful for what you wish for! Tråkiga nyheter på udden är att jag inte alls skall åka iväg i helgen eftersom det blev för stressigt och so on. Men det byter jag ut mot SPA istället :) Det är ju dumt att inte njuta av det man har! Jag hoppas bara att de släpper in mig hehe! På lördag öppnar även IKEA här i Valladolid, tydligen Spaniens största. Det plus H&M jag menar nu finns det ju nästan inga anledningar kvar att flytta hem hehe! Förra veckan var lite speciell med 2 helgdagar mitt i veckan, jobba mån, ledig tis, jobba ons, ledig tors, jobba fre och sen helg igen! Ibland är man lyckligt lottad, måste ju älska att Spanien tycker om sina änglar hehe!
When I'm home alone I just dance by myself...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0