It's only words...

Tänk vad små ord kan göra :) Några korta små ord kan få en att skina upp som en sol utan tecken på att försvinna. Det var exakt vad som hände igår och det som hängt över mig någon vecka eller så är nu som bortblåst och jag gillar det, svårt att beskriva men jag mår bra iaf och det är ju liksom poängen. Ah lycka!
-
Nu är det helg i Spanien, ja det är det säkert i Sverige med hehehe, jag har redan vart på stan och jag skall snart ta tag i att städa rummet och förbereda lite klasser för nästa vecka så har man det klart också. Mina planer fortskrider och sakta men säkert börjar jag få en ordentlig rutin. Go Sofi go, burumpump!
but words is all I have to take your heart away...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0