Jag lovar bot och bättring!

Jisses hur svårt skall det vara! Tydligen jättesvårt men nu skall jag försöka att uppdatera detta lite mer på normal basis, om nu någon känner sig utelämnad från vad som pågår i mitt liv. Jag har varit berg-och-dalbana den senaste veckan och hormoner och känslor har flugit hejvilt men jag tror att jag har det under kontroll nu. Iaf för tillfället! Helgen har vart grymt produktiv! Jag har varit i Palencia och hälsat på Louise, hann även med en sväng på H&M, hey 50€ fattigare :) Jag har lagat mat för typ två veckor framåt, städat, diskat, vart social och allt det där. Jösses tjejen går som en kanin. 
-
Imorgon börjar jag en kurs i Spanska igen och det kan behövas för jag känner mig lite stillastående i utvecklig, det skall till att ändras! 
-
Nu lite Slash och sedan sängen, det är ju en dag imorgon också höhö börjar bli gammal och på tal om gammal kommer här ett grattis till underbara Erika som blir just gammal idag! Grattis stumpan
Time to change or change the time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0