Welcome to the jungle

2011, tusan det är redan 2011. Jag kan fortfarande komma ihåg den terror jag kände då det ticka mellan 1999 och 2000. Jag menar vad skulle hända då? Ja en jävla massa skulle jag gissa och nu är det ju dags för Domedag och allt. Hey fåglar som bara trillar ner från skyn och fiskar som massdör, inte normalt i min bok. Men om det nu är så antar jag att jag inte kan göra så mycket åt det :)
-
Jag har haft en hektisk tid då jag vart hemma, mellan begravningar, sjukhus, vänner och familj fanns det inte mycket tid till annat. Men det är skönt att vara hemma och bli älskad på en helt annan nivå
Familj och släkt- Tack för skratt och kärlek
Vänner- Tack för alla goa minnen och alla rungande skratt.
Man är ju inget utan de som älskar en så, what the hell, jag älskar er alla!
-
Hemkomsten till Valladolid blev spännande, min käre vän Dieter var här och vi rev nog upp en och annan bar i vårt sökande efter lycka. Och lyckliga blev vi. Jag har inte sett honom på två år så det var riktigt skoj att träffa honom igen, får se när jag kan ta mig till honom :)
-
Jag har även i god nyårsanda satt upp lite mål som skall genomföras under året:
* Jag skall resa mer, inrikes och utrikes
* Jag skall fokusera på mig och min lycka, ingen annan kan ju liksom ge mig den
* Jag skall motionera mer
* Jag skall bli bättre på att hålla kontakt med dem jag älskar och tycker om
Sen har jag väl lite andra mer specifika mål men de vill jag inte printa ner här på bloggen! Nu ringer snart klockan för maten som är i ugnen så jag skall lämna bloggen för denna gång men säger på återseende! 
-
Tänk vad kul man kan ha bara man vill...

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack själv gumman! Det var underbart att se dig igen!

2011-01-12 @ 19:06:37
URL: http://miraku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0