Hej och hå...

Så var det dags för ytterligare en uppdatering av mitt liv. Det händer inte så mycket härnere på udden, livet rullar sin stilla gång, jag smider planer och planerar för kommande år och försöker att bestämma mig för vad och hur jag vill göra saker och ting.
Som sagt Lillebror kommer ju hit snart och det skall bli fantastiskt kul men nu har även Lisa och Andreas bokat sina biljetter för besök i min spanska idyll. Jag gillar't, jag gillar't skarpt :)
-
Själv ser jag fram emot april och att värmen börjar komma på riktigt, börjar bli trött på jackor och sådant. Uteserveringar och öl skall det vara, solsken och fina vänner-då mår jag bra! Jag skall även ut och resa lite granna nu i april och sådant är ju alltid kul
2-4 april Frankrike och Patri
8-10 april Santiago de Compostela med chefen för jobbkurs
16-19 april Sevilla och start på Semana Santa
19-22 april Valencia med Copa del Rey-final (iår Barcelona vs Real Madrid, oh yeah)
22-26 april Tom och Tomas är här på besök
30 april Matlagningskurs
-
Sedan är det väl tänkt att jag skall klämma in att åka till Barcelona, landsbygden+bergen och Belgien också...men det får nog bli i maj hehe! Jag älskar att ha semesterdagar att kunna ta ut :)
B.Y.O.P.M- Bring your own permenant marker

Kommentarer
Postat av: Linda

Har du färgat håret? Skitsnyggt iaf :)

2011-03-30 @ 23:36:08
URL: http://lindafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0