Min älskling är död!

Jag vet att det var ett tag sen...igen! Men nu är det så att jag varken haft tid, energi eller lust att blogga. Min älskling och snutt Dundee finns inte längre. Jag vet inte om jag riktigt har fattat det ännu, tror inte det, lever i förnekelse om att han är hemma, jag menar jag är här och han var där det är bara så det skall vara! Jag vet att allt liv måste komma till ett slut men jag trodde jag hade mer tid, jag tror alltid att jag har mer tid. Man kan tycka att jag borde lärt mig nu! Vart tuffa månader, farmor, Dundee, mamma...jag tycker att nog kan vara nog! Det räcker nu...
-
Även om jag i detta tycker synd om mig själv så kan jag inte låta bli att tänka mer på lillebror och mamma, jag menar de är där. De måste ta tag i vardagen utan honom, det gjorde jag för längesen då jag flytta till Spanien. De måste städa undan hans saker, hitta hans hår och påminnas om tystnaden och tomheten som bara människans bästa vän kan lämna efter sig! Jag tänker på er och älskar er över allt annat, ni är trots allt den enda familj jag har!
Du var den bästa som kunde tänkas...

Kommentarer
Postat av: Malin

Naw, lille plutten! Hoppas han har det bra där han är nu! Jättemånga kramar till dig gumman!!! <3

2011-03-01 @ 21:01:58
URL: http://lillgurka.webblogg.se/
Postat av: Ida

Tänker på dig och familjen gumman.. Jag vet hur det känns.. och kan trösta med att det blir lättare med tiden..



Jag har ny dator med webcam nu som jag ännu inte testat. Vore kul att säga hej och se dig någon dag! Har inte scype kär men kanske via msn?



pussar min älskade!!

2011-03-01 @ 22:30:11
URL: http://miraku.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Åh Sofi... jag vet hur det känns! Min Mimmis fick cancer i magen för tre år sen och fick sluta ett par år tidigare än hon skulle, man känner sig så lurad och ledsen på den där tiden man "skulle" fått. Hon spökar fortfarande hos oss, det går liksom aldrig över. Man får försöka vara glad för allt man fick. Kram på dig!

2011-03-02 @ 07:37:34
URL: http://lottelie.blogg.se/
Postat av: Elin M

Nämen lilla killen då, inte visste jag...så sorgligt! Kram till dig fina du o kämpa på!!

2011-03-02 @ 15:59:27
Postat av: Erika

Ååååå usch så sorgligt ja....men tänk så länge du/ni fick ha honom..så söt!!

Å tomt känns de, tro mig jag vet, men de blir bättre med tiden som tur är!

Puss på dig!!! Skickar massor med gosekramar till dig!!

2011-03-02 @ 16:09:09
Postat av: Mallie

Usch då :( lilla dundee! Tänker på dig vännen...många kramar o pussar till dig!

2011-03-12 @ 08:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0