TwentyGREAT!

Då var det födelsedag igen...tänk vad ett år kan gå fort. Jag glider över från twentyseven till twentygreat, känner att det kommer att bli ett fantastiskt år, jag menar finns great i året kan det ju inte bli annat än lyckligt! James har varit här och det var så himla kul! Jag har saknat honom mer än vad jag trott, det kändes fint att ha honom här igen! Vi var tillbaka i gamla rutiner ganska snabbt med skratt, skoj och äventyr.

I helgen var det firande av min födelsedag och det gick med buller och brak på lördagskvällen, närmare 30 pers kom för att säga Grattis, Happy Birthday eller Felicidades! Ibland kan man skratta sig lycklig av att vara omgiven av så många som älskar en. Som sagt twentyGREAT kommer att bli fantastiskt!
-
- Har ni fest eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0