Welcome to the future!

Trumvirvel...bambamabamabaamabam...jag har gått och blivit med Smartphone...hahah! Inte en dag för tidigt, eller well jag får inte min telefon förrän i nästa vecka men jag har den beställd och kontrakt och allt är påskrivna. Hurra Välkommen fröken Karlsson till oss andra på 2000-talet :)
-
Skolan går bra! Växer för var dag som går och studenterna verkar nöjda men vi får väl se hur det blir efter jul då det riktiga eldprovet tar fart! Men än så länge klagar jag inte! Jobbar och sliter men njuter av livet ändå! Lördagen skall bjudas på festligheter i form av Thanksgiving, eftersom jag nästan är native american så är det helt ok att jag firar denna högtid för fjärde året i rad! Huh roliga faktan, jag och Ryan möttes på denna fest hösten 2008 då jag inte hade en susning om hur mitt liv skulle se ut år efter. Fast det har man nog aldrig men faktum kvarstår...vi möttes, tyckte INTE om varandra, han flytta till Sevilla, jag blev kvar, möttes igen i dec 2010 och BOOM sep 2011 öppnar skola tillsammans. Ja livet är bra finurligt ibland!
-
Årsmodell 2008 Ryan och Sofi
Oh how the times change...sometime for the better

Kommentarer
Postat av: Ingela

Det är så kul ätt läsa din blogg o framför allt ätt det går bra för dig! Tycker att vi spikar 29 dec för en bastukväll, är ledig dan efter. Funkar det för er? Kram

2011-11-26 @ 10:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0