A complete 180

Puh...dagarna går och jobbet fungerar. Jag och Ryan har inte så mycket fritid då vi behöver spendera de flesta timmarna med att jobba för skolan. Schemaläggningar och annat tjafs men det går bra och jag tror att vi når framgångar. Var dag ringer det nya studenter som vill passas in i grupper :) Så ja...Peppe på den!
-
Har gjort en 180 och insett något mycket viktigt i mitt liv. Jag har spenderat timtals med att prata med Ryan och livets mysterier och gåtor alldeles för sena kvällar och berusade nätter men det har verkligen hjälpt mig att komma till insikt med mig själv. Jag är en stark person och jag skall inte behöva ifrågasätta det och om jag behöver göra det omkring människor, ja då kanske jag inte behöver dem i mitt liv och problemet är löst. Men som alltid lättare sagt än gjort men idag tar vi ett första steg mot detta välbefinnande, vi får se vart det leder.
Love shouldn't be this hard...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0