Hipp hipp HURRA...

Och där har Sofi startat sitt egna företag :) Igår var nämligen premiären för det nya företaget/skolan och det gick superduper :) Faktum är att jag denna morgon skall till kontoret, läs Ryan lägenhet, för att ha en företagsbrunch, haha! Det trodde jag nog inte ens om mig själv! Jag har även startat mina andra klasser samt mitt andra jobb, jag har tyvärr inte modet att slänga mig heeeelt handlöst in i detta projekt, jag kan tycka att en liten backup är på sin plats. Bara så man överlever vill säga men som sagt för nu så tror jag att det kommer att gå helt lysande. Mycket papper och mycker som skall organiseras men när vi ser ljuset i slutet av tunneln- ja då känns det bra!
-
Nervös är jag även som få eftersom jag till helgen kanske kommer att återse en kärt ansikte men jag skall försöka att inte tänka så mycket på det. Det får bli det det blir!
...in the mood for another sunrise??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0