Just drop it already!

Woaw...jag har precis sovit 12 timmar, nästan 13. Jag antar att det var vad min kropp behövde. Inte så att jag sover dåligt nuförtiden men ibland kanske det är bra med en riktig långkörare. Gårdagen hade vi röd dag härnere eftersom mister Columbus "upptäckte" Amerikat så på tisdagen var vi ute en svänga. Sådana svänger brukar ju resultera i att jag känner mig lite dåsig dagen efter.
-
Vädret håller i sig härnere, vi hade en släng av höst då temperaturen sjönk till 15-18 grader men det är tillbaka på topp igen och igår hade vi 30 grader igen. Asså jag menar det skall väl vara någon fördel med att bo härnere i Spanien.
-
Min gamla chef har fortfarande inte betalt min lön som hon är skyldig mig och det ser inte ut som att hon kommer göra det. Kanske var tur att jag lämnade det jobbet eftersom det verkar som att hon är lite labil. Plus att mitt nya jobb eller mina två nya jobb ger mig så många möjligheter och tid till att göra en massa andra saker. Hurra till det!
Sometimes you just have to focus on the good times...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0