Life goes on

Wow, vilken vecka! Jobba två dagar, ledig en dag, jobba två och ledig två. Varför kan inte alla veckor vara sådana? Nu är det ju iofs inte så att jag sliter ihjäl mig härnere men ändock :) Alltid trevligt när man är ledig! Så vad har jag gjort dessa lediga dagar, well ja inte många knop. Njutit av det fina vädret och underbara vänner. Det kan inte bli så mycket bättre kan jag tycka! Jag har även färgat mitt hår, min chef tyckte att det var en bra idé att hon köpte färg och sedan att vi färga. Resultatet, ja jag fick veta det när jag sköljde ur håret! Men det blev bra, typ rött med en stänk av orange! Jag ska nog kunna rocka det!
-
Skolan går bra, klasserna går bra och mitt jobb går bra. Finns inte så mycket att klaga på just nu! Lever på kanten ekonomiskt pga av en fantastisk ex-chef men hey...kanske är dags att ta en höstbantnings kur hehe!
Here's to a brand new morning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0