Lite hemlängtan har man allt...

Då var svenskfesten över. Det var igår och jag fungerade som tolk mellan folk från Sverige och organisatörerna från Seminci Spanien. Skojigt värre! Mat fanns det med, köttbullar, Janssons, potatissallad och lax, lax, lax...mmm det var så gott! Ingen Skåne med ändock Absolute i mängder. Så jag och Ryan hade det inte så pjåkigt där hehehe. Idag är det dags för Halloween workshop på jobbet och senare ikväll ut igen och sedan imorgon blir det bio och avslutningsgalan för Seminci! Haha iår har jag vart på allt känns det som, mingla med eliten, inte fel inte fel. Prata med några svenska skådespelare igår och en del direktörer och alla vet ju hur jag är!
-
På måndag ska jag och Ryan hosta ett event på en av de största barerna här i Valladolid. Vår egna Halloweenfest och vi kan ha världens bästa kostym...Men det är en hemlighet än så länge!
-
Jag börjar få lite hemlängtan också och ser faktiskt fram att komma hem i jul. Mat och mys. Jag tror att jag skall starta en ny tradition men vi får väl se hur det blir med det! Den 23 dec kommer jag hem om nu SJ vill funka som det skall vilken man aldrig kan lita på hehehe. Men julafton kommer att spenderas i Sverige detta år iaf!
-
Your poison running through my vains....

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hallå! Har inte varit ute på FB samtidigt som dig på länge och inte har jag tänkt på din blogg heller... Är oerhört nyfiken på hur det går för dig med skolan men det verkar ju som det går ganska bra :-), KUL!!! Ang din gamla chef, kan du inte polisanmäla haggan? Hur många dgr blir du hemma i vinter, tycker vi ska försöka få till den där vinkvällen. Kramar på dig lilla kusin o kämpa på, du kommer att klara dig hur bra som helst!

2011-11-01 @ 18:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0