Men hallå där!

Japp då har jag varit frånvarande ett tag på min blogg men bara av goda anledningar! Jag har helt enkelt inte haft tid att skriva allt som händer och sker plus att jag har vart sjuk och därmed kurerat mig i sängen de timmar jag har haft till övers :) Men nu så, back on track! Vad händer härnere? Nja inte så mycket, livet rullar på. Skolan går bra och växer och det är snart dags för först "löning" från skolan och det ser ut att bli helt ok. Man skall ju komma ihåg att ett företag kanske inte går så bra de första månaderna och att all vinst är bra. Så spännande!!
-
Jag har även lyckats smussla in mig både här och där då det är Internationella Filmvecka Seminci här i Valladolid. I lördags var jag på galapremiären och fick efter det mingla med stjärnorna. Mest spanska men en del svenskar också eftersom de detta år har ett speciellt fokus på just svensk filmindustri. Fantastiskt kul! Så nu på torsdag kommer alla svenskar som är här att ha en fest hos min vän Alvaro i hans bar och jag är inbjuden som tolk. HA! Snacka om skojsigt och det bästa av allt...de kommer att ha en svensk buffé, det vill säga mat från Sverige! FAN-TA-STISKT! Lördagen är stora avslutningsgalan med en massa priser hit och dit så vi får väl se om jag lyckas att gå på det med jag menar Hey det vore ju skoj! Förra året var jag inte lika glamorös ;)
Claim for fame, clamour for glamour!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0