Oh those Fridays...

Så nu är jag nervös! Imorgon startar vår nya skola och jag hoppas att allt kommer att gå tipptopp men vem vet kanske går åt helvete! Men sånt är sådant som man inte vet innan utan man måste lära sig efter eller iaf as you go! Jag startar även mitt nya jobb imorgon och det kommer också att bli skoj! Jag och Bea kommer så många gånger bättre överens än jag och min gamla chef så det ser jag fram emot. De enda orosmolnen på himlen är om jag kommer att få betalt eller inte för det jag jobbat med Danie. Hon kan vara lite galen ibland och kanske helt enkelt beslutar sig för att sticka till andra breddgrader utan att göra rätt för sig. Jag säger då det ända sedan jag tog beslutet att inte jobba med henne längre har jag var dag blivit bevisad att det minsann var det korrekta beslutet att ta. Gjort är gjort och kommer aldrig igen, man får stå sitt kast och alla dess synonymer.
-
Helgen har varit lugn. Jag och Ryan mötte upp Bea för kaffe runt 19 på fredagskvällen och jag kom väl hem runt 5-6 på morgonen efter att vi gjort stan. Jag säger då det, i Spanien får man alltid vänta sig det oväntade. Tanken var faktiskt bara en kaffe! Men skoj hade vi, jag och Ryan drack en 13 år gammal rökt whiskey som kosta €18 per glas och i spanska mått mätt-svindyr. Men eftersom vi är tjenis med ägaren till det stället så behövdes den inte betalas utan det var husets treat. Hahaha inte för inte som man skall göra ett namn för sig själv.
Ryan funderar över hur dagen och målandet skall sluta...

...sådär ja

Förra söndagens konsert med RyRy!
-
When I dive in my pool it is hard to be humble...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0