Fun, fun think about fun!

Så jag har haft en spännande eftermiddag! Fredag innebar att jag jobbade som vanlig och ingen utgång igår gjorde att jag faktiskt var ganska pigg på jobbet och allt flöt på ganska smidigt. Det vill säga till jag skulle gå hem. Vi har en liten knodd som ska ha blöja när han har siesta men inte annars och eftersom Danie var utomhus föll det på mig att sätta på denna blöja, vilket jag nästan gör varje dag och det är mycket smidigt. Peepee innan och sen bara blöja-klart ner i siestaläge. Men nej idag när han ligger där och jag skall anföra blöjan händer det. EXPLOSION! Vi pratar inte prutt eller annat kul nej det var annat som kom flygande ut. Vilket leder till att jag står det med halva min tröja och min vänstra arm täckt i härlig avföring. GOOD GOD!! Usch fy tvi och blä. Jag spydde nästan! Jag slänger ner knodden, ja inte slänger på riktigt, i badkaret och sedan duschar av mig och honom bäst jag kan. Efter det är det en halv flaska desinfektion på det och jag kom precis ur en 30 min dusch där jag skrubbat och skrubbat. Jag gillar inte babybajs på mig själv! Det värsta var att när jag berättar för min chef så säger hon bara HAHAHAHA! Folk säger att det skall vara tur om en fågel bajsar på en och tydligen barn med...men jag håller INTE med!!
Not funny...nooooot fuuuunnnny!!

Kommentarer
Postat av: Mallie

Måste hålla med din chef....HAHAHAHA ;) nu fick jag mig ett gott skratt! :)

2011-09-23 @ 17:40:53
Postat av: Sofi

Du...vänta bara!! Och vad jag ska skratta varje gång :)

2011-09-23 @ 20:18:43
URL: http://aventyrpag.blogg.se/
Postat av: Elin M

Haha.... Kan säga att Iris som pytte liten bebis sket 1,67 m! Jojjomensan Pelle måtta m tumståck!:)

2011-09-23 @ 20:27:04
Postat av: Erika

Hahahahahaha....förlåt men jag fick mig oxå ett gott skratt!! men de kunde du nog räkna ut...de går ju inte låta bli, de är ju liksom en sån sak som händer dig.. =)

2011-09-26 @ 15:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0