Life in plastic is fantastic...

Ja då var man tillbaka efter en helg ute på den spanska landsbygden och allt som hör därtill. Fiesta- o ja! Vi var utklädda till Barbies med olika teman, jag såklart en turist eftersom ja det var ju det jag var. Alla kände apan men apan kände ingen. Eller ja, jag vet inte hur många gånger det skriks efter mig att jag var svenskan som de alla hade hört talas om. Vilken tur att jag fortfarande vet hur jag skapar ett namn för mig själv. Kan ju ha att göra med vissa händelser och vissa personer med men men det låter vi vara sagt och lämnar helgen till handlingarna och njuter av kommande veckor!
Lärarbarbie, Turistbarbie och Badbarbie
Sofbomba!
Fin utsikt på morgonkvisten
Algo se muere en el alma cuando un amigo se va...Bye Jamsie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0