Sagt och gjort!

Nu är det gjort! Jag har haft mitt möte och det var svårare än jag kunde tänka mig men även något var tvunget att göras och det känns faktiskt bra såhär efteråt! Jag har sagt upp mig från mitt jobb på förskolan härnere i Spanien. Inte för att jag inte tyckte om det men det fanns faktorer som jag inte riktigt kände mig bekväm med en lynning chef och lite andra saker. Plus att det är faktiskt inte min dröm att arbeta med småknodds och ju längre jag stannar där ju längre kommer jag från att söka mig till något annat. Så man kan ju undra vad jag skall göra nu, jag menar jobb växer ju inte på träd och i ett land med närmare 20% arbetslöshet än mer. MEN jag har redan ett nytt jobb som lärare så jag lämnade enbart detta jobb för att gå till det andra. Det skall nog lösa sig hoppas jag. Ibland måste man ju ta en risk för att bli lyckligare i slutändan.
-
Idag har jag stora planer på g. Vi skall måla skolan, eller ja det rum där Ryan och jag kommer att ha klasser. Det kommer att bli kul, två goda vänner, lite öl och en jäkla massa färg. Nu kör vi! Bilder från dagen kommer komma upp på YES Valladolid eller Yourenglishschool Valladolid på FB. Men som sagt nu är det gjort och jag slappna av mer och njuta av att vara här igen.
-
Nu kööööör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0