Som små fjärilar i morgonmisten...

För att vara kryptisk och inte alls säga rakt ut återigen om mina planer och livsbeslut men nu är det gjort. Jag har tagit två stycken giganstiska kliv i mitt liv både som inneburit att jag faktiskt gör det jag vill utan att tänka på konsekvenser. Kan bli bra, kan bli dåligt, kan bli pannkaka. Poängen är iaf att jag vågat och nu kan jag se tillbaka på det utan ånger eller vad om! Gjort är gjort och kommer aldrig igen.
Sak 1 gick lenare än silke att fixa. Bara ett mindre möte kvar innan jag kan släppa paniken och falskspel.
Sak 2 hmm ja vet ju inte riktigt det än. Folk säger Ja men jag säger Nej som den lilla negativa person jag är. Men jag ska ge det tid innan jag säger "Vad var det jag sa?!" (även om jag tror att jag som alltid har rätt hehe)
-
Nog om detta. YES Valladolid som är min skola jag jobbar med härnere går bra vi värvar elever som jag vet inte vad så skulle någon leta efter nytt jobb till nästa år och känner att ni behärskar att undervisa engelska till spansoser så kanske det finns en möjlighet här. Man kan ju få drömma lite iaf!
-
Tänds det en låga får man inte tveka...för då kan det va försent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0