Style dosen't matter when you are on your back!

Jag har hemlängtan! Jag vet det går emot precis allt jag håller på med härnere nu men vissa dagar känner man bara att man vill vara hemma lite extra mycket. Idag är en sådan dag! Jag saknar maten, vännerna, familjen, språket ja allt! Det hela blir ju inte bättre av att jag lyssnar på supertrist musik och glor på gamla foton...Aja imorgon är en ny dag och då kommer allt säkert att kännas mycket mycket bättre :)
-
Imorgon har jag bara sju dagar kvar på mitt gamla jobb, det ska bli ganska skönt att få det kapitlet avslutat. Det är lite nordkap mellan mig och min framtida ex-chef. Inte att jag vill att det skall vara så men jag kan förstå att hon känner sig sviken av att jag kommer att lämna dem. Men för att vara helt ärlig så det mesta jag kommer att sakna är knoddsen. Det finns nog inget goare än äkta barnaskratt men å andra sidan vet jag inte mycket som är värre än barnaskrik. Jag svär ibland låter det som vi håller på att slakta dem eller andra hemskheter om man bara lyssnar på paniken och intensiteten i deras skrik! Men som sagt det är ju över om cirkus 7 dagar!
-
På andra fronter, ja vi får väl se hur det går!
Good ol times with good ol friends ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0