That was Epic!

Så i fredags var jag ute en svänga med min gamla/nya chef Bea och mina glada kompisar härnere. Det vill säga Ryan, Kyle, Ian, Neli, Ruth och Tartamona. Wooof sger jag bara om den kvällen. Vi var en gng alldeles för överförfriskade och bekymmerslösa kreaturer på äventyr i natten. Kvällen börjar med att Bea kommer till mig med en flaska shots och jag bjuder på Cava. Ryan dyker upp med ytterligare en flaska Cava och jag drar fram ytterligare en flaska shots. Efter cirka 1,5h hemma hos mig är det dags att dra ut på staden och jag flaskorna var tomma- ALLA FLASKOR och stämningen var på topp. Efter det landa vi riktigt aldrig. Ska summera lite kort...
- En nunna hotade att ringa polisen eftersom vi snodde blommor från entren till ett hus
- Vi dansade Una vaina loca Jean-Claude Van Damme-style utanför Berlin och fick både en och två shots som tack för besväret
- Sofi pajade sin rygg och kunde med nöd och näppe ta sig från punkt A till punkt B
- Vi sjunger kareoke till 5.30 på morgonen och får ytterligare en varning från grannar att Farbror Blå är på väg om vi inte slutar
- Sofi sätter sig i protest utanför sitt hus eftersom hon inte hittar sina nycklar och de slarvar hon minsann aldrig bort (Inte heller denna kväll hon bara glömde att ta med dem ut)
- De glada tre ger sig hem till Ryan eftersom vi nu skall sova med honom och efter en heroisk instas får mat runt 7 på morgonen. Kött till dem och veg till mig.
- Somnar på ena sidan av en glad trio för att vakna upp 1 timme senare och möblera om hela huset.
-Hittar blåmärken över hela kroppen och har träningsvärk på de konstigaste ställena.
Japp det var en ganska preeeetty wild night! Men skoj som tusan!
-
Lördagen var det målningsdag och de bilderna finns på FB Youenglishschool Valladolid. Det var fantastiskt kul att vara bakis till den aktiviteten. Not heheh. Men huset blev målat och det fulländades idag. Fas 2 imorgon.
-
På söndagen hade jag ett möte med min snart x-chef och blev tillsagd att ta ut mina sista semesterdagar denna vecka. Så ding-dong inge jobb för Sofi denna vecka förutom det jag behöver göra med YES Valladolid och mina spanska kurser men mer än det inget :)
You might still be here tomorrow but your dreams may not...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0