This might be our last goodbye...

Först och främst; Tack till alla er som gillar och uppmuntrar mitt nya projekt härnere på udden. Det går sakta med säkert framåt och det känns bra. Läskigt och så men bra...jag menar detta var ju inte riktigt jag trodde att jag skulle göra men jag klagar absolut inte! Tyvärr kommer bilderna från målarfesten att dröja men det är mest för att den inte har inträffat än :) På grund av utomstående krafter blev den flyttat till lördagen som kommer men jag lovar att jag kommer att smälla upp en eller två bilder där då det är gjort! Det skall bli kul jag ser fram emot att måla hela världen!
-
Annars händer det inte så mycket, jag lever och försöker att göra det bästa av en svår situation men jag är helnöjd med mitt beslut. I slutändan måste jag göra det som jag mår bäst av även om det innebär att jag mår dåligt under kortare period så kan jag ta det. Dessutom så kommer jag ha sjukt mycket mer fritid att göra skojsiga saker med...så summansummarum Jag gjorde rätt!
Blondes have more fun?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0