Trolltyg

Japp så var Fiestas igång. Helt underbart att bara dra runt hela dagarna mellan olika kassetter som det heter och äta och dricka en massa gott. Livet kan vara sämre :)
-
Så vad ska Sofi göra detta år i Spanien? Ja det som stod så klart innan jag åkte tillbaka i aug är nu lite mer suddigt men det kan jag berätta mer om då jag i dagarna kommer reda ut alla frågetecken på min himmel! Men jag kan säga att det är spännande iaf och att än så länge så går det fantastiskt. Jag har sådana underbara människor i min närhet här i Spanien som ger mig både kraft och styrka och självförtroende då det egna sviktar. Men som sagt om en dag eller två kan jag delge alla finuliga planer.
-
Söndag här i landet Fiesta/Siesta och jag skall ut på sushi-äventyr. Jag har haft en helt underbar dag med fika och skratt i goda vänners sällskap som kommit långväga och efter lite relax hemma skall jag ut på gatan igen. Men inte för länge jag jobbar ju trots allt imorgon. T.I.S...
-
Your life...your path...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0