Nämen hejsan!

Jag måste ju erkänna att jag är fantastkt duktig på att uppdatera denna sida. Jag tror dock ingen lider av att uppdateringarna uteblir. Vad har hänt sen sist då? Jodå jag har jobbat...heheh not! Jag har mest varit ledig! Dagarna som jag har jobbat i april har varit få jag tror jag knappt kommer upp till tvåsiffriga nummer. Först Semana Santa sen Castilla Leon-dag vilket jag firade med att ha Svensson semester på Mallis. Å det sjuka, jag mötte en gammal elev från MOTALA! Jisses, världen är bra liten ibland alltså! På tisdag är det ledigt igen då det är första maj så det räknas ju inte riktigt till april men ändock. På annan front kommer lillebror och mor ner idag och det skall bli grymt kul att se dem och njuta av varandras sällskap även om lillebror kommer köra slut på mig i gymmet. Å så jag längtar *ironi*
Var, var, var är spindeln??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0