This is not goodbye...

Så då var det gjort! Ryan är borta...han har flugit hem till sitt hemland USA. Kvar lämnar han mig och James till våra öden, kanske dags för en förändring i det egna livet också. Man är väl aldrig för gammal för förändring! 
-
Helgen har spenderats i Madrid och det var skoj som vanligt. Vi åt och drack på Hard Rock Café som är superdiduper, veggie-burgare har aldrig varit så goda, namnam. Jag träffa även mina gamla polare Patri och Jamie och lagade svenska köttbullar! Hey är det nära jul så är det nära jul. Angående mitt hälsotillstånd så antar jag att jag fortfarande har anemia och kommer att få behandling för det. Imorgon ska jag tillbaka till läkaren för att höra hur mina värden ser ut, om de är bra så behöver jag inte göra en ny blod transfusion vilket vore gött. Dock vet jag att jag kommer få en tid då jag ska svälja en kamera så de kan kolla magsäck och sådant härligt. Det ser vi fram emot, eller? 
-
Julen drar närmare och det är nu bara två veckor kvar av skolåret och det är ju bara helt strålande :)
Fearsome threesome- The Poser, The Planker and The Owl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0