Time flies when you are on a broomstick in the sky!

Så fredag händer det...Inga mera klasser för detta år! Yipieeeeeeee!! Men tiden fram tills dess, uj så stressfull. Men det är bara att skriva en lista och börja beta av! Check, check och check! Idag står bakning, matlagning, betygsättning och städning på schemet. Var är mina glada Spanien dagar?? Då jag var bekymmersfri! 
-
Min sjukdom håller i men jag gör vad jag kan för att få upp mina värden och visst har de sagt att det ser bättre ut. Bättre men inte bra och jag måste fortfarande göra hemska kamera-kabel-i-halse/magen-undersökningen. Åh joy! 
-
På fredag blir jag svensk igen eftersom jag åker till Gran Canaria för att möta upp familjen. Ja lillebror ska inte med och det är ju synd men resten är allt där. Sedan blir det hem igen den 27 dec för att möta upp med Dieter och hans vänner och Andreas. Nyår i VALLLADOLID!! Wooooooop woooooop! 
Party over here...party over there...Oh let the bells tooooooll!

Kommentarer
Postat av: kusin

Hej lilla kusin! Hoppas att dom hittar vad det beror på, har gjort svälja-slang-undersökning x flera o jag lever ffr :-) . Vi har gjort 14 dgr i Thailand nu o har 9 dgr kvar... Mkt varmt, sol, bad, snorklig o en del kajakande än så länge o så körde vi en turistvariant oxå m elefantridning där det även ingick bad m elefanten så det gjorde Ella o jag. Ha det skönt på din semester o hälsa mor. Pok!

2012-12-21 @ 15:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0