Blowing through a wind of change...

Hej och hå vad det kan gå! Denna vecka har gått som Emils lille tupp, upp och ner. Nu är det fredag och det tycker jag att vi skall njuta av det kommer iaf jag göra. Förändringarnas vind har börjat blåsa härnere i Valladolid och jag och Ryan står för stora beslut med vår skola och hur vi skall fortsätta detta äventyr. Ska vi packa ihop och åka hem till våra länder, byta stad, fortsätta eller byta land. Frågorna är många och svaren är få. Jag menar vem vet egentligen vad framtiden har att erbjuda? Jag säger pass på den och lämnar problemet till framtida-Sofi. Men för att vara seriös en promille så börjar jag fundera mer och mer på framtiden. Den känns så avlägsen, den känns så långt borta, den känns så overklig. När är det framtiden egentligen?
-
Lägenheten går under konstruktion och jag tror att jag börjar få koll på det mer och mer. Ni vet hur många kvinns vill ha en sånadär walk-in-closet?! Well det har jag nu :) Alla mina galaklänningar, skor och diverse kläder finns nu att återfinna i mitt klädesrum. Haha vem hade trott det. Kanske ska börja skeppa kläder från Sverige nu, men det lär väl bli en och annan transport.
-
Sommaren närmar sig med stormsteg och jag kan titulera mig att jag skall till Paris och Jersey innan jag återvänder till Spanien för Blink 182 och Summer Camp. Kan ju bara hoppas att de blir framgångsrika med.
Blink skall bli skoj, ett band jag velat se under en lång tid och även lillebror kommer ner för att göra mig sällskap till denna konsert! Hurra!
-
Imorgon sticker jag till Cantabria för en heldags utflyckt, nästa torsdag kommer James, på fredag har jag min inflyttningsfest och lördagen skall jag till Beas by, Valdecanas. Busy as a beeeeee!!
What's my age again??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0