All I want for x-mas Bieber-style!

Så eftersom jag är seg med det dära med ny fräsig mobiltelefon får inte jag vara en del av den värld som kallas Whatsapp och får därför inga foton. Det vill säga det är ju för tröligt att skicka på vanlig mail. Min poäng är iaf att efter en herrans trevlig helg nere i Cádiz har jag inga bildbevis på att jag faktiskt var där. Ni får helt enkelt lita på mitt ord! Iaf helgen spenderades nere i syd Spanien men till min fasa var det inte sommar där heller, mer än här och säkert Sverige men inte direkt varmt! Hursom haver vi kidnappade Ryan, satte oss i den lilla Fiat 500 och körde ner till Madrid. Där hämtades James upp och resan fortsatte, summa summarum 12 timmar i bil jodåsåatt! Väl nere i Cádiz hitta vi en bar som serverade Jack Daniels, spelade rock och var allmänt lite skitig alltså jag trivdes som en fisk i rena vatten. Man kan säga att det var det nya Berlin, då inte staden utan baren. Lördagen åkte vi till Tarifa för att rida på hästar och det var skoj men som erfaren ryttare vill jag gå liiiiite snabbare än min häst så jag försökte trigga på men utan resultat! I Tarifa kan man stå mittemellan Atlanten och Medelhavet och vinka till Afrika. Det gjorde jag! Det skall tydligen vara Europas sydligaste punkt...coolt! Kvällen resulterade i utgång och härj. Söndagen var det återigen dags att sätta sig i bilen och brumma hem. Och taaaaadaaaaa Sofi kan numera skryta med att hon minsann har kört bil i Spanien och precis som alla andra roadtrips jag gjort får jag köra när alla andra sover...Oh well!
-
Nu kör vi på med veckan och imorgon ska vi fira Thanksgiving och det kan ju bara leda till att man är fullproppad som en tupp när det är klart! Jag ska laga sötpotatis och svampstuvning...yum yum give me some!!
I heard it was snowing somewhere...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0