Assim voce me mata...

Jag är trött, tröttare, tröttast! Denna vecka har jag jobbat och slitit som någon slags dragdjur men nu är det vääääääldigt snart helg. Bara en timme av klass kvar och sedan; Oh ljuva frihet! 
-
Veckan har varit händelserik dock och jag jobbar och sliter på med mina pampar på Michelin samtidigt som jag rockar loss med mina knodds under eftermiddagarna. Kvällarna är det YES och plannering för att sedan sega ner i säng och upp med tuppen och starta cirkeln igen. Men jag menar skam den som ger sig! Annars så är det bara några dagar kvar till min födelsedag så jag förväntar mig stora, glittriga paket med postgången. Nävars men jag ser fram emot det, skall bli en hoot! Temat för årets födelsedag är Cocktailparty så den kan ju inte bli annat än succé!
-
Andra skojsiga nyheter är att jag klumpedunsen Römpastina Sofi skall börja dansa balett. Kl 20.00 sätter jag på mig mina spandex och svirlar iväg i en Svansjö, fast jag har nog mer chans att spela sjön än en svan. Men det skall bli så kul så kul. Har precit köpt mina ballerinaskor (the real deal) som är rosa, såklart!!
Frågan lyder: Hur många brutna ben kan Sofi bryta under sin första balett lektion??
Will I be good or evil??

Kommentarer
Postat av: Ida

Sjukt spännande och coolt med balett! Lycka till!

2012-11-17 @ 18:03:10
URL: http://xn--cronebck-5za.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0