Back to life, back to reality...

Ujujuj! Då var jag tillbaka på hemmaplan igen efter att spenderat en 4 dagar i Madrid och Alcala de Henares! Åh så fantastiskt kul jag har haft då! Jag har umgåtts med både Patri, hennes karl och James. Jag och James lyckades även bli adoptivföräldrar åt "One boob" eller "Teta". Hon var en prostituerad som jobbade alltför många timmar och allt för få kunder! Men det intressanta med denna skapelse var att hon hade en tutte som man kunde se från alla vinklar, ALLA vinklar! Lite som gatans Mona Lisa, det gick liksom inte att undvika denna kvinna och hennes behag. Jag usch säger jag bara vilket liv. Hursom jag och James tyckte att det var intressant att följa denna kvinnas utveckling under vår vistelse. Vi kunde även höras lördagsnatten sjungandes...one, one, boob, boooob! Det är tider det!
-
Nu är det tillbaka till verkligheten efter ett par sköna dagar. Känns lite trist att nästa långhelg sker först i dec, hur skall man orka jobba 5 dagar i veckan liksom. Men hey jobba bör man annars...
No one expects the Sofi Inquisition!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0