Bridge over troubled water...

Nu är det november och det betyder att min födelsedag drar sig närmare. Jag ville bara nämna det eftersom jag fortfarande är som en lite tös på få vårar när det gäller firande av min födelsedag :) Första månaden på Michelin är avklarad och det känns kannoners. Jag tror att det går bra och att de gillar mig och jag dem. Vad gäller framtiden tar vi det lite pö om pö. Lyckliga nyheter är dock att i december kommer jag få finbesök ner till Spanien i form av Andreas, Dieter och hans tjej och en vän! Full kastrull hurra! Även innan det skall jag själv ut på äventyr eftersom jag ska ner till Gran Canaria och träffa familjen. Gud det ska bli så skönt, jag längtar redan!
-
I går var det Halloween-firande på hög nivå här nere i Spanien och eftersom jag bara älskar att klä ut mig så njöt jag av det hela spektaklet! Och tack vare denna högtid som det är idag så har vi en fiesta dag härnere i Spanien, kallat puente vilket betyder bridge eller bro. Det menas röd dag inte party dag men hey vad är egentligen skillnaden! Om några minuter sätter jag mig på ett tåg för att njuta av denna långhelg i Madrid. Både Patri och James skall hälsas på!! Oooo que ganas!!
Who am I, who am I??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0