Happy Unbirthday to me!

Jaha då har dagen kommit och dagen har gått och allt jag är kvar med är ett år mer på byxknappen. Ja jisses vad tiden flyger sig förbi ibland, sista året i 20-års åldern. Efter detta blir det käpp och hatt och tantavarning! Jag hade en fin födelsedag även om den var lite skum. Hela landet hade ju nämligen beslutat sig för att strejka så det blev inget jobb på morgonkvisten för Sofi, men i ärlighetens namn kändes det ganska skönt. Så istället sov jag ut och vilade upp mig. Sedan startade jag dagen med en 200 euro värd Whiskey, japp det stämmer en flarra av denna är värd runt 200 EURO, inte kronor, euro! Johnnie Walker Blue...mmmhmm fina grejor! Det var nämligen så att Ryan jobbar på en Cocktail-mässa och har i och med det fixat biljetter till mig och Bea så vi kunde delta. Allt du kunde dricka och allt var gratis! Inte illa pinkat det inte men eftersom jag skulle jobba på eftermiddagen fick det bli lite ansvarsfullt iaf. Men det var skoj och det var kul att höra hur de olika sorters drycker var annorlunda och varför det ena skulle blandas med det andra och så vidare. Bra start! Den bästa fick jag dock då jag öppnade dörren på morgonen och fick en fantastisk blomsterbukett av Bea, lite söt är hon allt min chef.
-
Veckan rullar nu på som vanligt och imorgon är det dags för sista dagen i veckan och det skall bli skönt! Lördagen bjuder på COCKandTAIL party så det kan ju inte bli annat än succé! Men nu skriker den gamla kroppen, som är tärd efter timmar av slit att det är dags för sängen! Upp med tuppen och baka skall vi nämligen imorgon ujujuj!
Today you are you! That is truer than true! There is no one alive who is you-er than you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0