They are taking the Hobbits to Isengaaaaaaard!!

Och där var jag klar med att städa lägenheten efter lördagens COCKandTAIL! Ufff en massa glas och disk blev det. Men visst var det skoj som tusan med en massa drinkar i olika smaker och färger som flödade. Även om jag känner att processen att städa inte var lika kul som kvällen i sig får det vara värt det :)
-
Jag körde kvällen till ära en P2, en gammal hederlig svensk klassiker och visst blev den poppis! Hon kan det där med drinkar den där Sofi. Det blev en livad fest och först runt kl 2 lämnade vi lägenheten, tur att vi aviserat innan att det skulle bli kalas i byggnaden. Nästan inga skandaler heller...men bara nästan haha! Jag kan dock stolt slå mig om brösten och hävda att jag var minsann inte inblandad i något fuffens! Mycket folk var det också runt en 20-30 pers så det får väl räknas som en skaplig summa och en herrans blandning sen. Ägare av barer, symfoniorkerstare, lärare, advokater och annat fölk. Nu laddar jag för kommande helg som kommer att bjuda på sol och bad, ja kanske inte bad men sol iaf eftersom jag skall ner mot sydligare breddgarder; Cadiz! Det skall bli skojsimojsigt hoppas jag! Tyvärr missar jag ju baletten som går överförväntan faktiskt! Kanske skall börja med Zumba när man ändå är igång hahah!
But I made up my mind, I aint wastin no more time...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0