Måndag, måndag, måndag...

Inte för att jag njuter när klockan ringer kl 06.32 på morgonen. Men nu är det måndag igen med allt som det innebär oftast jobb hehehe. Jag avslutar en väääääldigt lugn helg med två hemmakvällar och sedan en liten kort utgång på lördagen. Men det var skönt just vad doktorn hade sagt! Nu blir det full färd ända in i dec, många helger är fyllda med äventyr om i landet för att njuta av den sista tiden tillsammans med Ryan! Men skojsigast skall nog bli iaf att jag i dec får åka till Gran Canaria, jajamänsan Svensson-semester så det heter duga. Ska fira några dagar därnere vilket kommer innefatta julen, 21-27 dec....uh vad jag längtar redan nu! Sommar och sol åter igen. Inte för att jag skall klaga på livet här det är ganska sweet det med och temp ligger fortfarande på 15-20 grader. 
The first day of the rest of my life...again...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0