Okej då var det dags igen...

Hej hej hallå cyberrymben!
 
Det var ett tag sen det språkades men nu får vi se om vi kan ändra på det. Mycket har hänt alltför mycket för att språkas om här. Livet går upp och livet går ner och mittemellan hittar man en balans. Sommaren har kommit och nästan gått det är fortfarande 20-25 grader så man klagar väl inte alltför mycket. Under sommaren spenderade jag hela 32 timmar i Sverige då jag hämtade och lämnade ett lass med ungdomar för STS. Årets resa stod gick till  Jersey, inte New Jersey USA, utan Jersey, den lilla ön som tillhör Storbritanien. Sedan var det tillbaka till Spanien för sommarjobb och kurser och fullt ös fram till dagens datum.
-
Nu har jobbet dragit igång och jag har för tillfället fullt upp. Har till och med fått jobb på Michelin och utbildar direktörer på hög nivå :) Så det är skoj men utmanande och timmar är väl inte det bästa...haha 6.30 varje morgon och sedan en promenad på 45 min men det får det vara värt. Jag fortsätter även hos Bea och med skolan...Så full kastrull härnere! 
Ryan har även beslutat att han skall flytta tillbaka till USA så vi får se vad det kommer innebära för mig men James är tillbaka även om han har flyttat till Madrid. Många förändringar i luften, en del har rört på sig från landet andra till andra delar av landet men det är inte som innan. Ger lite frågor om hur man själv ska göra inför framtiden. Men det antar jag att själva framtiden får avgöra det!
Same same but different...

Kommentarer
Postat av: Ida

Puss min fina du! Det löser sig alltid. På något sätt. För dig löser det sig oftast på flera olika ;)

2012-10-16 @ 07:40:51
URL: http://xn--cronebck-5za.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0