Rysliga höstvindar blåser...

H U M P D A Y!!
Två dagar till helg och som jag ser fram emot det! Denna helg kommer bli kort dock eftersom jag måste jobba lördag morgon men det skall väl lösa sig hoppas jag! Veckan rullar på i vanligt tempo men jag är så fruktansvärt trött. Det är tur att nästa helg kommer att vara superlåååång det vill säga 4 dagar :) Vad händer här då? Tja inte alltför mycket. Jag såg en film igår som var gjord av "Ted Mosby"i Seminci, så jag hoppas på att han dyker upp för cermonin på lördag. "Hey! Have you met me??" Jag undrar hur många gånger han hört det haha.
-
Halloween står på schemet och jag har kommit på den perfekta outfiten så Booo hu hu! 
When the wind blows...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Snygg!!!

2012-11-01 @ 20:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0