Same old story...

Jaha då var det måndag igen och allt jag kan undra över är: Vart tog helgen vägen?? Jag tycker att den springer förbi alldeles för fort och jag hinner inte alls njuta som jag vill eller som sig bör. Usch det är jobbigt att växa upp och vara ansvarsfull hehe
-
Helgen spenderades med James och Ryan och vi gav oss ut på äventyr till Palencia. Alla lite lätt bakfulla på tåget resulterade i en hel del skratt och ganska opassande samtalsämnen. Vi hade en liten picknick utanför Katedralen som Ryan spelade gitarr till medan James mest fokuserade på att andas. Vi besökte sedan både katedralen och Jesus. Jesus är en staty som, enligt utsagor, skall vara den största i Europa. Likt den i Rio, ni vet som vakar över staden. Det hela var väldans skoj och kvällen följdes av utgång vilket också var helt ok men roligast hade jag nog under dagen. Nu väntar en vecka av jobb och planerande dags att starta med Halloween snart och allt som hör det till. Denna vecka är det även Seminci i Valladolid, vilket är en internationell filmfestival och jag skall försöka mig på att gå på en eller två filmer. Undra bara när jag har tid till det hahaha
Förra årets upplaga...
-
We all hang out in the coolest bars with the V.I.Ps and the moviestars...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0